الاثنين، يوليو 13، 2009

Hossam vs Showman

عمي ده متهور تهور
راح خانق شومان في قلب مكتبه ولا في دماغه
والصوت كان موصل اخر الدنيا
والمكتب كان مليان ناي
واللي ما يشتري يتفرج
هع هع هع ال شومان ال
عمي علي صوته عــ الاخر ودي طبيعته اساسا
بس كان كلامه موزون وفي الجون بصراحه
شومان يخبطه في كتفه
ويقوله وطي صوتك صوتك ده ميعلاش في مكتبي
وعمي يبص له حتة بصه
خناقه للركب والله
ومش هحكيها
بس لما خرجنا قلت له تسلك ياد يا عمي
قالي ايه رأيك؟
قلت له معلم
الناس مفكرينا شويه في البلد
يا حول الله يا رب
والله لو كنت سيبت عمي لكان بهدلهم بس هديته واخدته ومشيت
بس كنت فرحان موت موت شومان واقف ضعيف الحيله كده ومش قادر يقاوم الكلام
ولما لقي مفيش كلام قام قايل نادي لي الامن يا مش عارف مين؟
عمي يقولي أمن ... هتسجني يعني
طب والله ما انا قايم وقعد له
ميعرفش ان عمي دارس قانون اساا يعني لعبته وعارف بيقول ايه
تسلم يا عمي
دايما رافع راسي وكاسر عين اعدائي
ياس
كات مباراة حاميه
بس عمي ابن الصارمه نسي ان انا الي هشيل الليله كلها
ربنا يستر
والناس نازله تقوله اهدي يا استاذ صلاح
بيحسبوة ابويه .... يا لهوي
بس انا لها ... وقدها
الله المستعان
بس الخلاف كان علي ايه؟؟
يا تري مين وراهم؟؟؟؟؟؟؟؟

هناك 8 تعليقات:

ShiMOo يقول...

انا مش فاهمه حاجه بصراحه D:
انت تقصد شومان بتاعنا ؟؟؟؟



اممممممممم عموما لو هو فعلا
يبقى عمك غلط اكبر غلطه لما مشي وسابه سليم X-(

Somaya Kamal El Din يقول...

انا مش فاهمة حاجة

!! a7mad sala7 !! يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههه


الله يخرب عقلك يا شيخ

كل كام يوم تعمل موضوع مسخرة

vs ايه بس
هى مصارعة

وبعدين مالك فرحان اوى كده ليه
ايه النتيجة يعنى؟؟؟

halaS demahoM يقول...

shimoo
//
انت تقصد شومان بتاعنا ؟؟؟؟
//
ايون هو ده
بس بصراحه مسكناه ظبطناه
الراجل مكنش عارف يرد
سابنا ومشي

//
يبقى عمك غلط اكبر غلطه لما مشي وسابه سليم
//
لا مغلطش ولا حاجه
انتي لو تشوفي الراجل والناس بتتفرج عليه
بقولك اللي ما يشتري يتفرج
لا بصراحه صعب عليه
وخدته لاجل ان انا اربيه
قلبي الحنين جعلته عش يسكن فيه
في الصيف يضلل عليه
وفي الشتاااااااا يدفيه
وطعمته من حب عيني كل ما يرضيه
وسقيته كاس الحناااااااااااااااااان
او لما ريشه طول
قلبناها كتكوت احنا
بس متقلقيش احنا عاوزين خمسه سته كده واواعدك نشيل الراجل ده من مكانه

halaS demahoM يقول...

somaya
//
انا مش فاهمة حاجة
//
معلش اول رد ليكي هنا في موضوع مش مفهوم
بس الخلاصه انه في عندنا عميد كليه ظالم واحنا بنحاول نعترض بس مش اكتر

اسعدني مرورك الاول

halaS demahoM يقول...

ahmed salah
//
كل كام يوم تعمل موضوع مسخرة
//
يا ابني التغيير مطلوب لازم كل يوم نعمل حاجه عشان نطلع من الملل بتاع الاجازة ده

//
vs ايه بس
هى مصارعة
//
كانت كده فعلا وانا قاصده
اصل انت مشوفتش اللي حصل

//
وبعدين مالك فرحان اوى كده ليه
ايه النتيجة يعنى؟؟؟
//
لا يا ابني والله اليوم ده من اسعد ايام حياتي
شفت انت لما يكون حد ظالمك وظالم الدنيا كلها
يجيلوا واحد مش فارقه معاه
ويطلعهم عليه
ويكلمه وشومان مش لاقي رد
الكلام منطقي
كان قليل الحيله والله
بس خدهم في الجون بصراحه

وفرحان عشان النتيجه بردوا
ايه مفرحش يعني
اصلك مش عارف اللي حصل النهارده
انا كنت قلت لك ماده واحده بس طلعوا اتنين
مفرحش يعني
علي كلن منورني يا ابو صلاح وانت عارف
بيس

morgana يقول...

/بس الخلاف كان علي ايه؟؟
يا تري مين وراهم؟؟؟؟؟؟؟؟/

اه صحيح علي كان علي ايه؟؟

/انا كنت قلت لك ماده واحده بس طلعوا اتنين
مفرحش يعني/

لا حقك تفرح طبعا
يارب تنزل بكره الكليه تلاقيهم تلاته امتياز
:)

halaS demahoM يقول...

morgana
//
اه صحيح علي كان علي ايه؟
//
سؤال يطرح نفسه
بس مينفعش عــ الملأ كده
الناس تقول ايه علينا يعني


//

لا حقك تفرح طبعا
يارب تنزل بكره الكليه تلاقيهم تلاته امتياز
//
تصدقس رحت النهارده ملقيتهمش كده
بس كفايه شفناهم سبعه امتياز
عندنا بالدنيا
س ل ا م ي