الجمعة، يوليو 10، 2009

مش تباركوا لي...

الحمد والشكر لله
نجحنا النهارده
وبقينا في البكاريريوس علي رأي عمر
والحمد لله لاول مرة اشوف لي امتياز في الكليه دي
هي صحيح ماده واحده
بس هيا بتبدأ بماده
وبعتذر للناس اللي نتايجهم معايا ومش عارف اوصلها لهم
ع العموم مبروك ليا وليكم
وكلها 5 ايام وتنزل ع النت
س ل ا م ي

هناك 11 تعليقًا:

بولا حلمي يقول...

مبروووووووك
عقبال م تتخرج :)

Mohamed Hamada يقول...

الف الف الف مبروك يا باشا
وعقبلنا يا ربببب
بص بقي انا علقت في البوست دا
عشان اقلك الف مبروك في الاول وكمان
عشان انا نتيجتي بكره (وش خاييف )
فلازم بقي تدعلنا صح
ومبروك تاني
وسلاااااام

halaS demahoM يقول...

بولا
الله يبارك فيكي
\\
عقبال م تتخرج
\\
ايه ده انتي بتدعي لي ولا بتدعي عليا
هههه
يلا الله يبارك فيكي
وعقبال كل اللي مستنيين النتيجه

halaS demahoM يقول...

حماقي
الله يبارك فيك
وعقبالك
\\
عشان انا نتيجتي بكره (وش خاييف
\\
يا رب تنجح يا تتح
ان شاء الله خير
وربنا يوفقك
س ل ا م ي

!! a7mad sala7 !! يقول...

الف مبروك يا حبي

ومبروك لوحدها للمادة الامتياز :D

عقبال السنة اللى فاضلة

halaS demahoM يقول...

احمد صلاح
الله يبارك فيك يا حبيب قلبي وحبيب ايامي
بس ايه رايك في باقي المواد
ال حقوق انسان ال
وعقبالنا كلنا السنه الجايه
ومش هسيبك
ومبروك ليك انت علي ....... اللي انت قلتهولي
ويا رب ما تعود هيك المشاكل
س ل ا م ي

ShiMOo يقول...

مبرووووووووووووووووك
وعقبالنا يارب :(

halaS demahoM يقول...

شيمو
الله يباااااااااارك فيكي
وعقبالك كده ان شاء الله
ونلاقي الامتيازات علي ودنو
س ل ا م ي

morgana يقول...

1000 مبروووووووووووووك يا محمد

عقبال النهائي ان شاء الله

فين حلاوة النجاح :-w

halaS demahoM يقول...

مورجانه
1000 مبروك بقي وحركات احمد حلمي
ع العموم 1000 الله يبارك فيكي
وعقبالكم
وبما انك الوحيده اللي طلبتي حلاوة يبقي ليكي في زمتي يا بنت الحلا واحد ساقع
ان شاء الله
وربنا يخليكي كله بفضل ربنا ثم دعواتك
س ل ا م ي

♫☻♥Ά7мά∂ Sάℓα7♥☺♫ يقول...

ههههههههههههههههههههه

ماشي ماشي