الخميس، يوليو 23، 2009

1000 مبروك


مالك ياد يا ابوصلاح!!!
دي اول كلمه سمعتها وانا طالع من الفيلم بعد مرور ساعه من خروجنا من ساعه تقريبا
جايز كان في كلام مسمعتوش ... جايز
المفروض نمشي من الطريق العمومي عشان الزحمه والجو ليل وكده
بس فضلت نمشي في الضلمه والهدوء
مروح مطلع راسي من الشباك طول السكه
من الفيلم ...؟ . . . جايز .... من نفسي ... ممكن
هل هناك فرق بين الواقع والقدر؟؟؟
فعلا ممكن نغير الواقع بس منقدرش نتدخل في القدر
ولا هما الاتنين واحد
محمد صلاح اتصل بيه ... فكنسلت عليه
واتصلت بيه في البريك وقلت له هفوت علي محمد صلاح وابقي اتصل بيك
ومتصلتش لغيت دلوقت
طب ما انا محمد صلاح
كنت عملت ايه يعني؟
عاااااااااااادي
غريب انك تلاقي حد بيصدك في الكلام من قبل ما تتكلم
ويكلمك كلام مفروض عليك انك تؤمن بيه وكأنه الصواب
بيقولك .... مهما طولت معايا في الحوار ... انا مش هقولك غير كده ... فأنجز
تاخد نفس
.
.
.
ما اجمل ان تكون غائب حاضر وليس حاضر غائب
محدش يحس بيك
او
لتكن خطواتك في دروب الخير علي رمل ندا ... لا يسمع لها وقع ... ولكن اثارها بينه
طب فين وامتي وازاي؟؟؟
sorry
No More Comments

هناك 21 تعليقًا:

mimi يقول...

مفهمتش حاجة خالص

mimi يقول...

اسفة إن أول تعليق ليا علي البوست

واول زيارة للمدونة

اشعرك بغبائي

Mohamed Hamada يقول...

هو النهارده ايه ؟؟؟!!!!!
هيه الساعه كام مين ليه عشان ايه ؟؟؟!!

سلااااام

ShiMOo يقول...

الحمدلله >> انا كمان مفهمتش حاجه :D

halaS demahoM يقول...

mimi
//
مفهمتش حاجة خالص
//
عادي جدا
الموضوع كبير اساسا ميتفهمش من سطرين
اسف لو مفهمتيش الموضوع كويس
وشكرا لمرورك
س ل ا م ي

halaS demahoM يقول...

mimi
\\
اسفة إن أول تعليق ليا علي البوست
واول زيارة للمدونة
اشعرك بغبائي
\\
لا والله ابدا ولا باء ولا حاجه
عادي جدا
كفايه انه معاليكي نورتينا لاول مره
ويا رب متكونش الاخيره
سلامي

halaS demahoM يقول...

hamaki
\\
هو النهارده ايه ؟؟؟!!!!!
\\
النهارده يوم زي باقي الايام

\\
هيه الساعه كام
\\
لو هتفرق كتير كنت قلت لك اتنين بي ام

\\
مين ليه عشان ايه ؟؟؟!!
\\
عشان لازم تعيش

هههههههه
ماشي يا حاج مرورك علي راسي من فوق فوق فوق يا سيد الناس
طلباتك

halaS demahoM يقول...

shimoo
\\
الحمدلله >> انا كمان مفهمتش حاجه :D
\\
طب ليه طيب ؟
ده هيا بس مخارج الحروف اللي انا اقصدها غير اللي انتم قريتوها بس ...
اعتقد انك فهمتي كده

شكرا مرورك

morgana يقول...

مين؟
فين؟
ده كلة من الفيلم يعني
طب ما أوليف اتفرجت ع الفيلم والحمد لله لسة بخير
طااااااااااايب
أنا اروح اتفرج ع الفيلم ونشوف ايه النظام؟

!! a7mad sala7 !! يقول...

هههههههههههههههههههههه


مهو لو فهمتو

ميبقاش محمد صلاح :D

halaS demahoM يقول...

morgana
\\
طب ما أوليف اتفرجت ع الفيلم والحمد لله لسة بخير
\\
مش الفكره في كده
انا لما بتفرج علي فيلم
مش بتفرج بطريقه عاديه زي الناس
ودي اتعلمتها من واحد معرفه كده زميل الحاج مصطفي ... ايوة هو ده
قاللي متبقاش قاعد زي البجم قدام الفيلم كده والسلام ... تتفرج ع الفيلم والاحداث عجباك والسلام
لاء ... انت تحاول تحط نفسك مكان البطل وتتصرف قبل ما تشوف هو هيتصرف ازاي؟
ودي صعبه اوي علي فكره
واكتر وقت دماغي بتشتغل فيه في فيلم لاول مره بسمعه
وجربتها في افلام رامبو خصوصا الجزء الاخير واللي قبل الاخير
لاقيت الموضوع صعب جدا
وربنا دماغي وجعتني
ده بالنسبه للفيلم
يعني بعيدا كل البعد عن موضوعنا
بس تصدقي زعلت لما ملقيتكيش فاهمه
سيبتي ايه انتي للناس العاديين دول
يا لهوي
مورموره بجلالة قدرها مش فاهمه
يا خسارة الرجاله يا رجاله


\\
انا اروح اتفرج ع الفيلم ونشوف ايه النظام؟
\\
روحي
ولا هتلاقي نظام ولا حاجه
وبعدين لما العلماء يتفرجوا علي فيلم غير لما الناس العاديين يتفرجوا عليه
مفيش مقارنه
وهترجعي بشبشب حَنين
مبحبش اتكلم عن نفسي

المهم انك منورانا
والاهم انك مش فاهمه
سلامي وسيبي المايك للي تحتك
طولت انا هنا ؟!!!

halaS demahoM يقول...

\\
هههههههههههههههههههه
\\
أموت واعرف بجد انت بتضحك ليه؟
في ايه في كلامي يضحك
شايفني متضايق وداخل علي دور اكتئاب مزمن
يعني تواسيني مش جاي تضحك
قولك طب هه
نيهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااهاها
علي رأيك محدش واخد منها شهادة ميلاد


\\
مهو لو فهمتو
ميبقاش محمد صلاح
\\
وانت تجيب العيب فيه انا ليه
متحاسب اللي مبيفهموش
سوري انا مقصدش حاجه
ده هزار عادي مع احمد بيك صلاح التقيل وابن الناس الكويسين

halaS demahoM يقول...

اسف يا جماعه علي الرد اللي فات
لو كان في كلمه غلط دي من عندي
ولو انتم مبتفهموش ابقي انا حمار بديلين مش حمار عادي يعني
انا نفسي مش فاهم انا كتبت الموضوع ليه؟
بس عارف كتبته ليه؟
ليس من الضروري ان تقول كل ما تعرف ولكن من الضروري ان تعرف كل ما تقول
كفايه عليه اني عارف
حتي مش عارف انا كتبت الجمله اللي فاتت دي ليه
تقبلوا مروري
س ل ا م ي

!! a7mad sala7 !! يقول...

طب اهو

هههههههههههههههههههههههههههههههه

!! a7mad sala7 !! يقول...

واهو

هههههههههههههههههههههههههههههه

!! a7mad sala7 !! يقول...

اضحك عليك طبعا امال ايه

طريقة كلامك تضحك

والعيب مش فى اللى بيقرا على فكرة

لنا لو واحد بس قال مش فاهم ماشي
لو اتنين ولا تلاتة ماشي
لكن مفيش حد فاهم


فى مثل من فايد بييقولك ايه
لو واحد قالك دماغك مش على جسمك متصدقش
لكن لو اتنين قالولك دماغك مش على جسمك تصدق


فمابالك لو كله قالك دماغك مش على جسمك ;)



امال دماغك فين يابنى
ههههههههههههههههههههههههههه

ابقي فكرنى المرة اللى جاية اجى اضحك كمان شوية

halaS demahoM يقول...

\\
لنا لو واحد بس قال مش فاهم ماشي
\\
اسمها لان مش لنا

\\
ليست مشكلتي إن لم يفهم البعض ماأعنيه ... فهذه قناعاتي .. و هذه افكاري ... و هذه كتاباتي بين يديكم أكتب ما اشعر به ... و أقول ما أنا مؤمن به .. ليس بالضرورة ما أكتبه يعكس حياتي الشخصية..هي في النهاية مجرد رؤية لأفكاري
\\
ده مكتوب في راس البلوج لو اخدت بال معاليك


صحيح متنساش تضحك ع الموضوع اللي جاي
ووريني هتضحك ازاي

!! a7mad sala7 !! يقول...

\\
لنا لو واحد بس قال مش فاهم ماشي
\\
اسمها لان مش لنا



هههههههههههههههههههههههههه
يابن الاسه يا لذينة


انت حر فى اللى تكتبه يا عم
حد قالك متكتبش
بس ادينا بنعلق
وبراحتنا بردو

!! a7mad sala7 !! يقول...

صحيح كنت هنسي




ههههههههههههههههههههههههه

halaS demahoM يقول...

عارف يا احمد يا صلاح
انت ارزل من الدبان اللي بييجي بالليل

هع هع هع
شفت دبور وهو تعبان اوي كان بيقول ايه

ااااااااه ... ريلي اه

اضحك اضحك

!! a7mad sala7 !! يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههههه



really
انت حبيبي