السبت، أبريل 25، 2009

كم تشتاق الي ماتش يا ابو صلاح





بجد نفسي العب كورة بقالي كتير اوي ملعبتش بتاع شهر ولا حاجه
انا الكورة دي بتهون عليه حاجات كتير اوي
لما اكون في قمة الحزن الكئابه
هو ماتش واحد بس وكله بيهون
خصوصا ان انا دلوقت داخل علي حاجه زي كده
والحزن واقف لي ورا الباب ومستنيني افتح له
بس بعينه
ربنا يسهل ونلعب بكره ولا بتاع
وربنا يسهل ونطلع من ام المود اللي احنا فيه ده

هناك 6 تعليقات:

!! a7mad sala7 !! يقول...

متاخدنى معاكو والنبي

مع انى لاعب الاسبوع اللى فات :-p

بس انت عارف الاسمعلاوية بقي ;)

الكورة فى دمنا وكده

الواحد مبيحبش يتكلم عن نفسه خااالص
ههههههههههههه

halaS demahoM يقول...

ماهي ناقصاك انت كمان
الفريق اساسا مفيهوش حد غيري
هلعب مع نفسي
تعالي يا اخويه
بس فين اللعب
انا مش لاقي العب اساسا
هبقي اجي لك نلعب سوا بس بعد الامتحانات

وبالنسبه للواحد مبيحبش يتكلم عن نفسه
فانا مش هتكلم عن نفسي



ملا حظه البلوج مغلق لحين انتهاء الامتحانات
وهشيل النت كله
ان شا الله معن حد حوش

سلام لمذه اسبوع

eslam saad يقول...

انا كمان عندى استعداد العب
كده كويس ... كملنا فريق كبير اوى اهه:D

halaS demahoM يقول...

ده ايه النور ده كله يا ناس
اسلام مرة واحده
مره واحده اسلام
والله نفس المعني

منورنا والله يا هندسه
ويا عم انت بتتكلم في ايه
معاليك لوحدك بفريق
واحنا الاحتياطي بتاعك
ع العموم نازل ليكم قريب ياكشي تلعب بس

شكرا علي مرورك يا سيد اسلام

!! a7mad sala7 !! يقول...

اهى الامتحانات خلصت

ولعبنا 100 مرة بعدها
وانت مجيتش

شكلك فنجرى بؤ
وبتحرق بنزين كتير

halaS demahoM يقول...

ومن اجود الانواع
92 والله

ماشي يا عم الفنجري الايام بيننا