الثلاثاء، يوليو 27، 2010

انا زعلان

وانا بدبعبث وسط النتايج بتاعت الدفعه كده
شد انتباهي شوية حاجات مش مهم ايه هيا؟
بس اللي انا زعلان له
ان انا لاقيت نفسي جايب 1035
والاقي محمد صلاح اللي ورايا جايب 1037
يعني لو واحد ملوش فيها هيقول احنا مظبطينها مع بعض
جروب واحد ونفس الاسامي وبتذاكروا سوا
اكيد بتحلو سوا
عادي بس انا كنت فرحان جدا اساسا
لان انا وابوصلاح دماغ واحده
ممكن نفكر في نفس الحاجه وفي نفس الوقت
او نقول نفس الجمله بنفس عدد الحروف مع بعض في نفس الوقت
ده عادي
اللي مش عادي بقي
ان الاخت فاطمه اللي معانا في الجروب
قاعده قدامي
يعني هيا وانا وابوصلاح ورا بعض
مشروع واحد وبنذاكر من نفس الورق ومقاعدين ورا بعض
وبشوف النتيجه الاقيها جايبه 1035
زعلت مش عارف ليه
اي حد معدي بالصدفه هيقول غاشين وانا يشهد ربنا ان ما كان في بينا في اللجنه غير هو ايفيه بسيط بقوله عشان اخرجهم من مود الامتحان او اكلم نفسي عشان يركزوا اكتر او ليانه في بداية كل امتحان
بس
غير كده احنا منعرفش بعض
والحمد لله كله كان اجتهاد شخصي بحت

هناك تعليق واحد:

ЯậŇ MỗŘỹ يقول...

سلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اللى أعرفه عنك يا بشمهندس ان كلام الناس مش هيأثر عليك و يزعلك
و انت اكيد عارف ان الاهم رضا ربنا و انك ما عملتش غلط

عقبالى لما اكون قدكم (: