الثلاثاء، يوليو 13، 2010

ولا نص كلمه


حد ليه شوق في حاجه؟؟؟
طب حد عاوز نتيجته طيب؟؟؟

انا الحمد لله كده فيري بيس
وهروح بقي اتنطط علي اللي كنت عاوز اتنطط عليهم زي ما انا عاوز براحتي
حقي
دا انا كنت ولا اللي مضروب بالجزم
يلا
وعمي اول من اتنطط عليهم ... كان كاسر عيني
يلا
عقبالكم
بكره التقديرات هتبقي معايا ... واخرون

هناك 4 تعليقات:

ЯậŇ MỗŘỹ يقول...

سلام الله عليكم و رحمته و بركاته

مبارك عليك النجاح
عقبال الشغل (:

دعواتك لينا بقى أصل شكلها هتبقى حلوه قوى

halaS demahoM يقول...

عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

\\
مبارك عليك النجاح
\\
الله يبارك في معاليكي
وعقبال ما نفرحلك يا رب بامتيازين
تالته
و
رابعه


\\
دعواتك لينا بقى أصل شكلها هتبقى حلوه قوى
\\
بعد التجربه
اقدر اقولك انك مش محتاجه دعواتي
انتي تروحي علي ابوكي وامك وتخليهم يدعولك
لان دعواتهم بتغير كتير
اه والله كتير اوي
علي كلا
ربنا يوفقك لما يحبه ويرضاه
س ل ا م ي

ЯậŇ MỗŘỹ يقول...

\\
انتي تروحي علي ابوكي وامك وتخليهم يدعولك
لان دعواتهم بتغير كتير
\\
هم سبحان الله الأيام دى بايين عليهم راضيين عنى
الصبح ان شاء الله اخليهم يقعدوا يدعوا شويه

feather يقول...

مبروك