الاثنين، مايو 17، 2010

عصير الطموح

What Come

يعني يتبع قريبا
بس مش علي المدونه دي

هناك 7 تعليقات:

!! a7mad sala7 !! يقول...

اه زى عصير الذكاء .. بتاع جوجل

morgana يقول...

عاوزه واحد قصب مع واحد طموح لو سمحت
:D
.
.
.
.
waiting

halaS demahoM يقول...

احمد صلاح
\\
اه زى عصير الذكاء .. بتاع جوجل
\\
هبسطهالك
شوف انا لما اقولك مصنع الرجال
ينطبع في ذهنك حاجه كويسه
مع اني اقصد الجيش
ومعظمنا مبيحبهوش



مش فاهم بردوا!!!

ماهو انا عاوزك تسرق معايا

halaS demahoM يقول...

مورجانه
\\
عاوزه واحد قصب مع واحد طموح لو سمحت
\\
ما انا لسه عازمك من مفيش

هو كل شويه كل شويه

morgana يقول...

/هو كل شويه كل شويه/
طفاسه بقي:D

وبعدين هو انا اتعزمت من ورايا ولا ايه
ولا عازمك من مفيش ده يعني هو عزومه من غير عزومه

halaS demahoM يقول...

\\
طفاسه بقي:D
\\
دي مش طفاسه
دي مناخير كبيره

\\
وبعدين هو انا اتعزمت من ورايا ولا ايه
\\
يعني انا مش شربتك عصير الطموح

غير معرف يقول...

http://www.4shared.com/file/icbKkMiE/RSA__Last_Q_in_IS_Exam.html