الأحد، مايو 16، 2010

Lost Memories

Person Doesn't Miss People
Just Remember Them
هيا كانت خالتي وخالتك ولا ايه؟؟؟

الرساله دي من سنه ونص تقريبا
كنت ببعتها لاي حد مرت عليه اكتر من اسبوع من غير ما اشوفه ولا اكلمه
دلوقت
اكبر رساله موجوده عندي هيا دي
كل الناس رديتهالي
بعتذر ليهم جميعا طبعا
وشئ مكسف انهم يردةهالي ويقوليوا مش انت اللي كنت بتقول كده

بس ريللي انا عندي ضغط نفسي مش مسبوق
مش هقولكو ان انا مشغول 24 ساعه
بس الضغط النفسي علاجه الراحه
عشان كده انا بعتبر وقت الراحه بالنسبه ليه هو وقت مشغول
واللي بيقولي ما انت كده كده فاضي
لاء ... انا بفضي نفسي عشان اعمل حاجه بعدين
مش عارف
بس انا حاسس انه كده انا مرتاح وخلاص
بعتذر ليكم جميعا
ولكم ان تعلموا انه في ضغط وخلاص
صح؟
واليكم اخر تخاريفي
ما اجمل الا تفعل شيئا ثم ترتاح بعده قليلا لتفعل لا شئ

هناك 9 تعليقات:

!! a7mad sala7 !! يقول...

ههههههههههههههههههههههههه

والاجمل انك ترتاح كثيرا بقي
مش قليلا

halaS demahoM يقول...

ما قلنا انها مسمهاش ما أجمل
وبعدين انت مش اقتنعت

morgana يقول...

/بس انا حاسس انه كده انا مرتاح وخلاص/
وهذا هو المطلوب
تمام اوي

OlivE يقول...

//
ما اجمل الا تفعل شيئا ثم ترتاح بعده قليلا لتفعل لا شئ
//
أظن الجمله دى منطبقه على حال ناس كتير اعرفهم انا :(

//
لاء ... انا بفضي نفسي عشان اعمل حاجه بعدين
//
كويس انك بتخطط لمستقبلك ...

halaS demahoM يقول...

\\
وهذا هو المطلوب
تمام اوي
\\
مش كده
ولكين اين المطلوب؟؟؟

halaS demahoM يقول...

\\
كويس انك بتخطط لمستقبلك ...
\\
ههههههه
عدس
اللي ميعرفش يقول عدس

OlivE يقول...

مممممممممممممممم

//
كويس انك بتخطط لمستقبلك ...
//
على فكره بقى التلات نقط طول فيهم المعنى
واللى هيمنع العدس خااااااالص D:

halaS demahoM يقول...

طب يا ستي
شكرا

!! a7mad sala7 !! يقول...

:))