السبت، أغسطس 08، 2009

دعاء وثناء


لا اله الا الله عدد ما كان ,وعدد ما يكون , وعدد الحركات والسكون

هناك 6 تعليقات:

!! a7mad sala7 !! يقول...

الله يباركلك يا فلانتينو

halaS demahoM يقول...

علي اساس اني قلت لك الف مبروك يعني
وبعدين انا فلانتينو
ااااااااااااه منك
علي فكره انا في انتظار تسجيلاتك النادره
وهسيح لك هنا
واللي ما يشتري يتفرج
يا اللي هنا
احمد صلاح بيتهبل قبل ما ينام ولما الحبايه تشتغل معاه
بيغني ويسجل لنفسه
بس الصراحه
الواد صوته يتسمع
ربنا يوفقه في مشواره الفني

HaMaDa 3aFshA يقول...

السلام عليكم
ابو صلاح حبيب قلبى وخد بالك من الدخلة عشان هعكها بعد كده ههههه حبيبى
اولا الدعاء جميل وربنا يكرمك ويكرمنا
بس انا بتضايق من النقل او انسخ و الزق يا بو حميد نشغل عقولنا شوية مش جاتلك على الميل خدها وانشرها قبل ما تسمع خبر وحش والبيت هيقع وابو رجل مسلوخة هيطلعلك شوية خرافات تودى فى داهية
واحد من السلف طيب هو مين ياعم؟؟
الملائكة هتكلم البشر وتقله حرام عليك كفاية عليك حسنات؟؟
انت تعرف قوة الملائكة وعددها عشان تفضل سنة تكتب فى اجر عبد؟؟
يا اخى قل لو كان البحر مدادا لكلمات ربى لنفد البحر قبل ان تنفد كلمات ربى
وبعدين وما يعلم جنود ربك الا هو
هنضحك على نفسنا لحد امتى
ربنا سبحانه وتعالى قريب مجيب ادعيه باى صيغة وباللى انت عاوزه ما تجملش الكلام وهو سبحانه هيتقبل بس بشرط الصفاء والرجاء والاخلاص
تحياتى وما تزعلش منى انا بتكلم عن المجتمع كله مش ابو صلاح حبيبى ههههههه
سلام

halaS demahoM يقول...

عفشه حبيبي
ربنا يستر من دخلاتك
والله عارفك هتكتب كده
متبقاش احمد عبدالوهاب لو مكتبتش كده
انا متخيلك وانت بتتكلم قدامي

\\
واحد من السلف طيب هو مين ياعم؟؟
\\
يا ابني انا مش احمد صلاح عشان تثبتني التثبيته دي
مش عارف يا عم
من قال لا اعرف فقد افتي
لااااا أعرف
وخلاص يا عم امشي بقي
الله يخرب بيت اللي يزعلك تاني


\\
تحياتى وما تزعلش منى انا بتكلم عن المجتمع كله مش ابو صلاح حبيبى ههههههه
\\
يعني بتتكلم عن المجتمع كله
وضاقت بيك ومش عارف تطلعها غير هنا
لا عيب عليك ازعل منك ازاي
دا كفايه المنصوره اللي انت منها
اللي هيا باريس الزقازيق

سيبك من ده كله والمهم ان معاليك نورتني هنا
س ل ا م ي

!! a7mad sala7 !! يقول...

هههههههههههههههههههههههههه

انا بغنى واسجل لنفسي؟؟

دانت لو قلت الحقيقة ارحم :))

halaS demahoM يقول...

يعني اتكل علي الله واقول
بس اسمع الاغاني الاول
مش جايز تعجبني ... فمفتنش
ولا انت شايف ايه؟