الاثنين، مارس 30، 2009

كل واحد





كل واحد عنده سر جوه منه ومداريه
ميت حقيقه ومداريها عن اقرب الناس ليه
وانت اقرب حد ليا
يا حبيبى لو عليا كنت اقولك
بس خايف ايوه خايف واعمل ايه

كل ماجى عشان اصرحك فجاه انا بيمنعنى شوقى
ده اللى انا بنيته فى ليالى كل ده يتهد فوقى
كل ما اتقدمت خطوه فى لحظه برجع خطوتين
خايف احكيلك حقيقتى تيجى تسالنى انت مين

نفسى اشوف نفسى فى عينيك ان انا صعبان عليك
واللى فات من عمرى مات واتولدت انا بين ايديك

كل ماجى عشان اصرحك فجاه انا بيمنعنى شوقى
ده اللى انا بنيته فى ليالى كل ده يتهد فوقى
كل ما اتقدمت خطوه فى لحظه برجع خطوتين
خايف احكيلك حقيقتى تيجى تسالنى انت مين

هناك 4 تعليقات:

!! a7mad sala7 !! يقول...

ماشي يا عك ادم

بس اغنية شديدة بصراحة

halaS demahoM يقول...

يا راجل
عارف يا صلاح انت زي ما بيقول وليد صاحبي
بتيجي في الفرخه وتتصدر

اموت واسمع اغنيه متكنش سمعتها

س ل ا م ي

ShiMOo يقول...

الاغنيه روووووووووووووووووووووعه
وقعدت معلقه معايا فتره طووووويله
هههههههههههه

halaS demahoM يقول...

مش مهم انها علقت معاكي كتير
المهم
انها مبقتش معلقه
وراحت لحالها