الجمعة، مايو 08، 2009

Refreshٌٌٌ



فافت فلما استفاقت قالت من اتي بك الي هنا
قلت لها أنا أنا
قالت من أنت ومن دونك في كتابي
قلت لست انا
قالت ولا انا
قلت اذا فلست مدون لديك
قالت اذا من هذا؟
قلت لها أنا أنا
قالت ولم كل هذا الكلام عنك...لقد أخذت سطور في كل فصول كتابي
قلت لها فأنا أنا
قالت لقد راجعت كتابي وتذكرتك وتذكرت أيضا أنك من أنفذت مددني...وهذا ما جعلني اتوقف عن الكتابه واراجع كتابي
ثم سكتت وقالت
اريد أن أوقف الكتابة عنك...حتي لا تزداد اوراق كتابي وينفذ مدادي
وانا لا استطع الكلام فطالما تكلمت وكتبت
اذا فلننفذ ما توصلتي اليه
وحسبني ما كتبتي عني

محدش معاه حبر زياده يا جماعه

هناك 18 تعليقًا:

ShiMOo يقول...

//محدش معاه حبر زياده يا جماعه//

هههههههههههه
بقى البوست الطويل العريض ده
علشان قلم بـ 50 قرش !!!
D:

Bola 7elmi يقول...

يااااااااااا

يا هووووووووووووو

أول تعليق .....

يا هادي ,,

نقول ايه .. هقرا الاول

Bola 7elmi يقول...

.....


إستيقظت ذات يوم .. وإذ بدفتر تحت وسادتي

مسكته .. فتحته .. بدأت بقراءة فصوله

...!!

لحظه ..!!

وقفت .. وتعجبت ..!!

مالي لا أتذكر .. حسنا غدا سـ أُكمل فراءة الدفتر

لأستدرك واقعي وما كان يحصل







عرفه ,,

يسعد مساك

عجبني أوووي التوبيك دا

بجد حلو أوووووي

غير معرف يقول...

يانهار أسود ع الكلام"اللمبي"
محدش معاه حبر زياده ياجماعة
أه انا معايا
بس مش عارفة هترضي تاخده مني ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
(three times >>>you are unlucky with me
)

OlivE يقول...

جامده جامده جامده
حلوه اوى ياباشمهندس

تسلم ايدك.
ومش جديده على البلوج دا .
مواضيع حضرتك كلها جميله.

ღ tota ღ يقول...

\\\
قالت لقد راجعت كتابي وتذكرتك وتذكرت أيضا أنك من أنفذت مددني
\\\
اممممممممممممم
يعني ايه مددني؟؟؟

وبالنسبه للحبر اكيد موجود
بس مفيش حاجه ببلاش..كله بحسابه

halaS demahoM يقول...

اسف علي انقطاع التيار الكهربي
جاري الاصلاح
والرد

halaS demahoM يقول...

shimoo
تصوري بوست طويل عريض عشان قلم
حجج فارغه
ماهو بخمسين قرش صحيح
والله الناس بقت بخيله جدا مش عارف ليه

بس علي فكره
عادت واستعارت مني قلمي

شكرا لمرورك يا جميل

halaS demahoM يقول...

Bola 7elmi
منورانا والله
ده بعض ما عندكم
وطبعا شكلك بتحبي المواضيع دي
هوايتك انتي تتعبي الناس بكتاباتك

شكرا لمرورك

halaS demahoM يقول...

غير معروف
يا جميل منقدرش نستغني
دا احنا نغرقك حبر...بس انت اللي توافق

ياااااه يا جدعان
حد يدي الاخ 50 قرش يشتري قلم

منورنا يا هريدي

halaS demahoM يقول...

olivetree
الله يخليكي
بعض ما عندكم والله
بصراحه مش عارف ارد
مكسوف بقي من البؤين دول

منورانا والله

halaS demahoM يقول...

tota
مددني دي يعني مداد اي حبر
بس مظبطتش معايا كنت منفعل بقي وعايش اللحظه
اصل الكلام اللي فوق ده ارتجال
ومتقوليش يعني ايه ارتجال يعني قايله علي طول

علي رأي مغاوري هما في الفيلم بيعملوا كده
البطل يتخانق مع البطله يقوم سايبها ونازل راكب العربيه وفاتح علي 140 ومش شايف قدامه

منورانا والله

halaS demahoM يقول...

mo7mad sala7 3arafa
اسف مين يا عم يعني تقطع الكهربا عن الناس وتسيب البلوج مضلم كده
اديك لما فتحتها نور البلوج تاني بردود الناس
اسف يا جماعه ابوصلاح اصله بيحب يلعب كتير ف اللي ملوش فيه

Bola 7elmi يقول...

"هوايتك انتي تتعبي الناس بكتاباتك"



أنا :O


هو يعني كتاباتي تقيله اوووي عليك كدا .. يعني رخمه اووووي كدا
:(
يعني .. دا كلام جه فـ بالي بعد كلامك ..
وبعدين منتا طلعت جامد أهو فـ الإرتجال
أومال لو قعدت مع نفسك شويه وكتبت .. دنا هبقى ولا حاجه جمبك

وبعدين ايه هوايتي أتعب الناس بكتاباتي دي :( أه؟ يعني ايه عرفه..!!

:(

halaS demahoM يقول...

اقصد انه كلامك تقيل اوي اوي اعلي من مستوانا بكتير

بليغ بمعني الكلمه

فبنتعب اوي لما بنفهمه

بس تسلم يمينك
كتابات تستاهل
مشروع كاتب

!! a7mad sala7 !! يقول...

ياااااااااه ع الزراق اللى انت فيه

بتدور على حبر

//فافت فلما استفاقت قالت من اتي بك الي هنا
قلت لها أنا أنا//

انت انت ولا انتاش دارى

جميلة عرفة ;;)

!! a7mad sala7 !! يقول...

الى ان نلتقى مع كرتونة اخرى

ابقو معنا :)

halaS demahoM يقول...

a7med sala7

shall we meet again
بقي دي كرتونه
وبعدين يا واد انا رجعت بالكراتين فاضيه من عندك
وتقولي اعمل حسابك ومش عارف ايه؟
يلا
بطل دوشه بقي