الخميس، مايو 28، 2009

عالمي ... عالم التأمل والتخيل


هكتبه في الاجازة ان شاء الله
ويا رب ينال اعجابكم
Wait Me

هناك 14 تعليقًا:

الشعب لابد له من حكومه تشكمه يقول...

صلااااااااااح اثبت باه انت مش قلت انك مش هتدخل تانى علشان الامتحانات رجعت فى كلامك ههههههههههههههه ماشى ياسيدى نستنى الوبست فى الاجازه بس يارب مكونش وقتها بصيف ومشوفوش:)))))

ღ tota ღ يقول...

\\
ويا رب ينال اعجابكم
Wait Me\\

isa :)

!! a7mad sala7 !! يقول...

هع هع هع

مش انا قلتلك يابنى
بلاش كلوزد والجو ده

اما انت طلعت عيل كبير صحيح

غير معرف يقول...

ههههههههههههههههه

اثبت يا عم عشان الامتحانات بدل لما ترجع تندم وتقول يا ريتنى كنت ركزت اليومين دول

خليك راجل وقد كلمتك

عوقل يقول...

ههههههههههههههههه

انا لو كنت مكانك مش كنت هصغر نفسى كده واثبت للجميع انى قد كلمتى

وهشيل الجهاز قال ...هههههههه

واذاااااااااااااااكر عشان يوم الامتحان يكرم المرء او يهااااااان

!! a7mad sala7 !! يقول...

هههههههههههههههههههههههههه

يابنى هو بشيل الجهاز
ولم الكراتين
والحوارات دى

اللى عايز يزاكر بيزاكر
بجهاز من غير

انتو غاويين اماثل

halaS demahoM يقول...

الشعب لابد له من حكومه...
انا ثابت والله
بس اشكرك الاول ع المرور اللي بفرح اوي لما بشوفه

انا يا جماعه متابع مسلسل معين وخلص من يومين
فقلت الوقت اللي كنت بضيعه في المسلسل ابقي اقعده ع النت
وكده كده اتعودت مذاكرش في الوقت ده
ثم ان انا مش مقطع السمكه وديلها يعني هما ساعتين مذاكره عمي مش يعني دحيح
وملحوظه كمان
الجهاز فعلا متشال
انا قاعد فوق عند عمي
هو كمان كان شايل جهازة ولما ولاده خلصو امتحانات طلعه وانا اديتو سلك النت
وبطلع ساعه كده
اشوف الدنيا جرا لها ايه من غيري

وانا بقيت بكره جهازي
لاني اتعودت عليه علي سرعات معينه وخياليله طبعا
ولما بقعد علي اي جهاز تاني بحس اني في سنه 2000 مش 2009

يلا مش مهم
اسف سيدتي معلش الكلام كله جه في اول رد بس ده مجرد توضيح لوجهة النظر

اسف وشكرا جدا علي مرورك

halaS demahoM يقول...

توتا

ان شاء الله يطلع كويس
وهو بدأ من قصة فيلم بردوا
هههه
معلش ما انا فاضي بسمع افلام كتير

شكرا ع المرور

halaS demahoM يقول...

احمد صلاح
\\
هع هع هع
\\
--- يا ساتر يا رب ابو لهب داخل علينا
\\
مش انا قلتلك يابنى
بلاش كلوزد والجو ده
\\
---وماله الجو ده مش احسن م الحر اللي انت فيه
\\
اما انت طلعت عيل كبير صحيح
\\
عيل كبير قول راجل يعني

هههههههههه
علي فكره انت استفذتني بكلمه في رد ليك هنا
خلتني اقفل الجهاز واشيله واحلف ما هو طالع غير ع الاجازة

وانا قدها مرتين تلاته والله
ولا بيفرق معايا نت ولا اي حاجه

طه يا اخوبا اقعد اقرف فيا كده واستفذني بردودك لما اكسر جهاز عمي هو راخر
ملحوظه
عمي ده بوظت له جهاز قبل كده
سسسسسسس
اوعي تعلي صوتك
انا علي ارضه ووسط جمهوره

halaS demahoM يقول...

غير معروف
ازيك يا غير معروف
عامل ايه يا غير معروف
اخبارك يا ابني؟؟؟؟؟؟
\\
اثبت يا عم عشان الامتحانات بدل لما ترجع تندم وتقول يا ريتنى كنت ركزت اليومين دول
\\
انا اكتر حاجه بحبها الندم
اعمل الغلط واندم عليه
يا سلااااااااام متعه
وبالنسبه لياريتني ركزت اليومين دول
يااااااماااااا قلناها
ويا ما اتقال لنا متعرفش قيمة امك غير لما تشوف مراة ابوك
ولا كان بيفرق معانا
\\
خليك راجل وقد كلمتك
\\
Days Between Us

ملحوظه ليك يا سيد غير معروف
ولو اني معرفكش
واللي ميعرفكش يجهلكش
يا ريت تبقي جدع
ولما ترد تبقي ترد بالاكونت بتاعك
او ع الاقل تكتب اسمك
انا مبحبش الابهام والجو ده

واذا مكنش عجبك كلامي ده
فمتردش تاني
ابتسامه منافقه
يلا سلام

halaS demahoM يقول...

عوقل الجن
تاني
بترد مرتين
\\
انا لو كنت مكانك مش كنت هصغر نفسى كده واثبت للجميع انى قد كلمتى
وهشيل الجهاز قال ...هههههههه
\\
يا جماعه وربنا شيلته
ديهدي... اطلعهولكم عشان تتاكدوا اني شايله
\\
واذاااااااااااااااكر عشان يوم الامتحان يكرم المرء او يهااااااان
\\
ربنا يكرمنا ويكرمكم

ماشي حاضر عينينا ليك ويا ريت تبص ع الرد اللي فوق ده علي طول

بيس

halaS demahoM يقول...

احمد صلاح
\\
يابنى هو بشيل الجهاز
ولم الكراتين
والحوارات دى
\\
ههههههههه
انا اقدر اعمل اي حاجه الا اني الم الكراتين
انت اهبل
والجو حر واقعد كده مخنوق
لاء الكارتين بتطري القعده شويه
ولا انا غلطان
وبعدين ده بعض ما عندك
\\
اللى عايز يزاكر بيزاكر
بجهاز من غير
\\
صدق القائل
خذوا الحكمه... ماشي يا عم الحكيم
بس انا مينفعش اكون صاحي والجهاز نايم
يزعل مني

شكرا صلاح ... بتعرف تستفزني

halaS demahoM يقول...

رد كده مني ليكم
ههه
للدرجه دي مش طايقني
ماشي شكرا
بس اقولكم
مش فاتح البلوج ده غير في الاجازة
Je vous promets

Paix

!! a7mad sala7 !! يقول...

هههههههههههههههههههههههه

كنت عارف انك مش هتقدر على بعد الكراتين


على فكرة ممكن يكتب اسم ومتكونش انت عارفه بردو
احلى حاجة يرد بالاكونت بتاعه
:D

//ديهدى//

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

اى استفذاذة
على وزن اى خدمة

;;)