الجمعة، يونيو 25، 2010



هناك 4 تعليقات:

غير معرف يقول...

انصحك : اقولك ايه يعنى تذاكر عشان تنجح يابختك ماهو خلاص راحت عليها

اكتر عيب فيك: انا والله مش شفت فيك عيب لحد دلوقتى ولا انا نظرى ضعيف؟

اكتر حاجه حبتها فيك:كلك على بعضك والله وبدون مجامله

اول حاجه خلتنى اتعامل معاك : مش فاكر بالظبط بس تقريبا لما قلت ليك على البرمجه

اتمنالك : ربنا يوفقك فى حياتك اه صحيح وتعمل يافته اكبر من بتاعت اخوك وتكتب عليها البشمهندس \احمد صلاح

halaS demahoM يقول...

\\
انصحك : اقولك ايه يعنى تذاكر عشان تنجح يابختك ماهو خلاص راحت عليها
\\
لغيت دلوقت اقدر اقولك اننا لسه فيها
بس معلش
كلها سنه واحده بردوا


\\
ولا انا نظرى ضعيف؟
\\
لاء ابدا
انت مبتشوفش خالص بس
دا مش بس نظرك اللي ضعيف
دا نظرك وسمعك وشمك وتذوقك

\\
كلك على بعضك والله وبدون مجامله
\\
طب لو كنت قلت لك جاملني كنت هتعمل ايه بقي
اكيد كنت هتكتب بالفرنساوي

\\
مش فاكر بالظبط بس تقريبا لما قلت ليك على البرمجه
\\
واخد بالي
ماهيا بتبدأ بمصالح انا عارف
هيا قبل كده بكتير
بس انت اللي نظرك ضعيف زي ما انت قلت


\\
اه صحيح وتعمل يافته اكبر من بتاعت اخوك وتكتب عليها البشمهندس \احمد صلاح
\\
هههههههههههههه
هههههههههههههه
هههههههههههههه
هههههههههههههه
هههههههههههههه
يادي ام اليافته اللي انتوا قارفني بيها
ياد زي ما قلت لك
اجيب يافته اكبر منها واكتب عليها
سووو واااااااااات
او اكتب عليها
بالاشتراك مع محمد صلاح
واحمد ربنا انه مكتبش عليها
شارع الدكتور احمد صلاح
واكتفي بمنزل الدكتور احمد صلاح

يلا مش مهم
احنا اكبر من كده بكتير
شكرا ليك
اللي بعده

ان شاء الله يجيلك يوم وتعرفنى يقول...

يارب تلاقى شغلانه يارب
يا أخويا

هى بقى انا ماشى

انت حلو وسكر كمان

بس الشئ اللى مزعلنى منك اننا مش جاى على بالك ولا لحد دلوقتى تعرفنى على الرغم انك تعرفنى شوفت بقى

سلطان الاسيوطي يقول...

\\
ولا لحد دلوقتى تعرفنى على الرغم انك تعرفنى شوفت بقى
\\
ماهي الجمله دي محدش يقولها غيرك

بس مكنتش اعرف انك رخم اوي كده