الأربعاء، سبتمبر 23، 2009

يا حبيبي كل شئ بقضاء

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بعد السلام والتحيه
ان شاء الله هقفل البلوج ده
علي الموضوع اللي جاي
ومش همسحه لان ليه فيه كلام كتير
بحترمه جدا وبقدره جدا
وغالي عليه جدا
وطبعا انا عامل البلوج التاني من زمان بس ظهرته في اول رمضان
وهكمل عليه الفتره اللي جايه ان شاء الله
وده مش عشان حاجه
بس انا كده حاسس اني هكون مستريح
وقبل ما اسيب البلوج ده
بعتذر لكل الناس لو كان صدر مني حاجه ضايقتهم مني
او زعلوا مني عشان ضايقتهم
بجد بجد مكنتش اقصد اي حاجه
ولا كان في ذهني اي حاجه
انا كنت بتكلم من العشم فيهم مش اكتر
وانا اسف لو كنت ضايقت حد بقصد او من غير قصد
وقبل ما امشي من هنا
من باب الاعتراف بالجميل
لازم لازم اشكر الزميله
مروه محمد عبدالله
ان لم تخني الذاكره
لانها هيا اللي عملت البلوج ده
بناءا علي طلبي منها
شكرا مروه
و
س ل ا م ي ليكم جميعا
وهنهي كلامي في الموضوع ده
بكلمات ابراهيم ناجي
والاطلال
ربما تجمعنا أقدارنا ذات يوم بعدما عز اللقاء
فإذا انكر خل خله وتلاقينا لقاء الغرباء
ومضى كل إلى غايته لاتقل شئنا
فإن الحـــــظ شـــــــــاء
شكرا لحسن استماعكم وتفاعلكم معنا
س ل ا م ي

هناك 7 تعليقات:

Mohamed Hamada يقول...

ليه تقفلو البلوج دا في بيني وبينه عشره بجد واخدت علي شكلو داااااااااا

بس مدام هتفتح واحد تاني ماشي ياعم بس علي فكره انا زعلان منك عشان انتا مره ضايفتني هئ هئ

يلا سلام

!! a7mad sala7 !! يقول...

طب وبالنوسبة للتغير

ايه الغرض يعنى

مهنا بلوج
وهناك بلوج


ولا ايه وجهة نظرك يعنى

halaS demahoM يقول...

محمد باشا حماده
\\
ليه تقفلو البلوج دا في بيني وبينه عشره بجد واخدت علي شكلو داااااااااا
\\
يا سيدي ابقي خده صورة واحتفظ بيها
ده لو كان ريللي عزيز عليك

\\
انا زعلان منك عشان انتا مره ضايفتني هئ هئ
\\
مرة واحده
وزعلان
اكيد بتهزر

كل سنه وانت طيب يا ماو

halaS demahoM يقول...

!! a7mad sala7 !!
\\
طب وبالنوسبة للتغير

ايه الغرض يعنى

مهنا بلوج
وهناك بلوج
\\
ليـــــك فيـــــه ؟؟؟

\\
ولا ايه وجهة نظرك يعنى
\\
تغيير كاريزما
نو مور
شكرا لمرور حضرتك

morgana يقول...

كل بلوج وانت بخير

halaS demahoM يقول...

morgana
ده علي اساس ان البلوجات بتتاكل اليومين دول ولا ايه
مش فاهم

!! a7mad sala7 !! يقول...

هههههههههه

ماشي يا كاريزما

وهما فى البيت عارفين انك بتقول كاريزما

ماعتقدش :D