الأحد، أغسطس 31، 2008

موقف كده في السريع



السلام عليكم جميعا
انا قلت ما اخطف الموضوع ده كده قبل رمضان

حاجه خفيفه كده علي الطاير
اولا:الموضوع ده هيكون خاص بالدكتور أحمد وائل
طبعا محدش سمع عنه حاجه بس ان شاء الله تسمعوا عنه في المستقبل
احمد وائل ده ابن اختي....وسمي احمد نسبه الي الدكتور احمد صلاح
طبعا متسمعوش عنه بردوا بس احمد صلاح يبقي اخويا
المهم بقي
احمد وائل ده حبيب قلبي بحبه موووووووووت
وحياتي اتغيرت شويه لما اتولد يعني بقيت خال بقي عقبالكم كلكم
المهم بقي الواد ده قاعد معانا علي طول ودي صورته


ودي صوره وانا معاه
المهم بقي ان انا بحب الواد ده حب من نوع تاني خالص
والناس شايفه ان الحركات والمقالب اللي انا بعملها فيه
كره مش حب وانا بقولهم لاء ده حب من نوع تاني
والدليل علي كده ان هو بيحبني ومش بيسكت غير معايا
انا الوحيد اللي كل ما يعيط اسكته وينام معايا دايما
وكل ما يشوفني يضحك
وطول ما انا قاعد علي الكمبيوتر الاقيه جاي لي وماسك في رجلي
المهم بقي عشان مش اطول عليكم
هحكي لكم الموقف
كنا مره قاعدين بنفطر ... وهو كالعاده مش بيقعد غير معايا
قام جاي وقاعد علي رجلي
باكله وانا باكل وكده
فمن ضمن الاكل الموجود شطه .... عارفين الشطه
المهم وانا باكل قلت ما ااكله حته شطه كده
وكل ما اجي اهوش عليه اخواتي يزعقوا لا يا محمد مش تاكله
فمره كده لاقيت اختي بتقول والله ما تقدر تاكله
قمت من غير ما حد ياخد باله مديلوا شطه وهو ياكل
المهم خمس دقايق ونلاقي الواد بيعيط
هههههههه
بيعيط بجد......ومش راضي ياكل ولا يسكت
اخواتي قالوا انت اكلته شطه قلت لهم دي حته صغيره
هههههه
المهم الواد عمال يعيط واحنا نضحك عليه
وكل ما يروح لحد يعيط اكتر .... اخواتي قالوا لي مالناش دعوه
خليه معاك انت اللي خليته يعيط وانت اللي لازم تاكله
انا اخدت الواد واسكت فيه والف بيه وهو يعيط
واقوله معلش وهو يعيط
المهم فين وفين....اكتر من ساعه عياط لغيت ما اقعد ساكت
ونااااااااااااااااااام علي ايدي
وطول ما هو نايم يعيط بالراحه وانا بجد زعلت لما كان نايم بيعيط
علي فكره هو قاعد علي رجلي دلوقت
المهم الواد مهديش خالص غير لما عملت له الحركه دي وهو نايم

ههههههههههههههههه
زي ما انتم شايفين
اديتلوا شيجاره كده يضربها وهو نايم
ههههههه
بس
هي دي قصة حياتي
المهم الواد نام وبقي كويس دلوقت
عارفين ايه هي احسن حاجه في الاطفال
انها بتنسي بسرعه وبتنسي الوحش قبل الكويس
فعلا براءه وصفاء قلب وراحه بال يا ريتني كنت قدوا
يالا بكره يكبر ويكره الدنيا واللي فيها
بس
هو ده الموقف اللي في السريع
يالا بقي كفايه كده
سلام

هناك 5 تعليقات:

marmar يقول...

ههههههههههههههههههههه

جميل اوى ابن اختك ده ربنا يخلهولك


وحرام عليك ارحم الواد اختك مش جايباه علشان تعذبه


شكرا ليك


وياريت تشيل كلمه التاكيد

!! a7mad sala7 !! يقول...

ههههههههههههههه

يخرب بيت فقرك يا اخى

تاكل الواد شطة

انت مجنون ياض

بس موقف مضحك بصراحة

مكنت تديله سيجارة من بدرى
هههههههههه

ربنا يخليهولكم يا عم

وانا بردو بحب الاطفال اللى فى السن ده

halaS demahoM يقول...

marmar
هو جميل فعلا وعلي فكره هو يمكن يكون اخد اسم اخويا بس اخد مني حاجات كتير اوي واوضحها شكلي
الواد ده شبهي بالظبط ده حتي لما بنشوف صورتي وانا صغير بجد بنحسبها صورته
ثم انه بيضحك نفس ضحكتي ومش بينام مستريح غير لما ينام نفس النوم بتاعي
مش هو بس
والواد ابن عمي بردوا كده
ههههههه
مش عارف مش لاقيين غيري ولا ايه؟

علي العموم ربنا يخليكي
وان شاء الله نشوف اولادك كده بس مش يكونوا شبهي
هههههههه

وبالنسبه للموقف ده
ده عادي جدا
امال لو شفتم المقالب التانيه بقي اللي انا بعملها فيه
والله ما هتصدقوا

كلمة تاكيد ايه مش واخد بالي بصراحه

شكرا علي الزياره الغاليه دي
سلامي

halaS demahoM يقول...

a7mad sala7
ابو الصحاب كلاكيت تاني مره علي البلوج
ده انا كده اتحسد يا جماعه

ايه يا ابني فيه ايه مكنتش شطه يعني اللي تخليك تقول كده
والله لو حكيت لك المواقف التانيه لتقول الشطه ارحم
دا انا بعلقوا علي حبل الغسيل واسيبوا غير اني لما بشربوا من التلاجه بقعدوا فيها وبعد ما يشرب اسد عليه
والنبي تسكت احسن الناس تقول عليه مجنون صحيح
سلامي ليك يا ابو

!! a7mad sala7 !! يقول...

ههههههههههههههه

حبل غسيل
وبتحبسة فى التلاجة
انت كاره الواد ليه يابنى
وبتقولى بيحبك
امال لو بتعامله كويس كا نعمل ايه
:D
-------------

وكلمة التاكيد يا استاذ اللى لما ييجى حد يرد على موضوعغ فى البلوج بتاعك
لازم يكتبها عشان الرد ينزل
ممكن تلغيها
ملهاش لزمة
بتوجع العين وبتضيع وقت عالفاضى

سلامى ليك تانى مرة