السبت، أكتوبر 02، 2010

محمد رضوان

بما اني بفتح الموزيلا فلاقيت تاب فيها رساله جديده
فهنكتب اخر حاجه
طبعا كل استاذ سيستحق مني موضوع بس في النوتس نوت هير
بس هنا ... اكيد مترددش اني اكتب عن الاستاذ محمد رضوان
يعني احسن استاذ كيميا فيكي يا مصر
ونسمع احلا سلام يا ريس
حبيبي وابن حبيبي واكتر استاذ عمرت معاه حوالي 5 سنين
من اولي اعدادي لتانيه ثانوي
وهكتفي باخر كلام سمعته في حقي منه
ان قال للواد محمود ابن خالي

لو في اتنين زي محمد ابن عمتك انا كنت اعتزلت التعليم

يا عيني شاف مني الويل ... يلا مش مهم
المهم انه لسه حبيبي لغيت ما عيدت عليه العيد اللي فات
مش هقول عن مواقفي الشريره معاه والنوادر اللي مش هتحصل غير من ابوصلاح
يمكن اكون انا الوحيد اللي كان ينطبق عليه الصياعه ادب
وانا معاه كنت مؤدب جدا جدا جدا
اكيد هنشوفه علي النوتس قريب جدا


وبالمره احب امسي علي الناس الجدعان اوي بتوع الاسماعيليه اللي اتغلبوا اخر مره من الجيش باين
واهني كل الاهلاويه اللي هيتعادلوا في الترجي 2/2 او هيخسروا 3/2 وهنصعد
قول انشالله

ليست هناك تعليقات: