الأربعاء، يونيو 24، 2009

الحمد لله ... مفيش صليبي ولا بتاع

اولا مبروك علينا الاجازة
وكل سنه وانتم طيبين
وان شاء الله السنه الجايه نشيل كلمة طالب مــ البطاقه

المهم بقي ايه
كنا بنلعب كورة امبارح
والعمليه منحسه معايا بقالها ماتشين تلاته ومش عارفين ندخل ولا جون بس متقلقوش الاجازة جايه والجوان دي لعبتي
المهم كنا بنلعب امبارح ... وكنا مغلوبين اتنين واحد
وفاضل مــ الوقت اقل من دقيقه وركنيه لينا
المهم الركنيه اتلعبت اي كلام مش فـــ المكان اللي شاورت للواد يلعبها لي فيها
المهم انا رميت نفسي ع الكورة وشطها زي ما تيجي
اتاري واحد مـــ الفريق التاني اخدها وراح عــ الجون بتاعنا
انا بقي مندفع ومغلوبين وبشوط بكل عزمي
واحد قطعها والتاني مادد رجله معايا ... الله عليك يا ابني
ابص الاقي الاخ التاني ده
رجل اليمه دي ورجل اليمه دي وانا رجلي في النص وداخل بكل عزمي والواد واقف عند الركبه بالظبط
ثم ان الكورة اتاخدت خلاص
الراجل التاني ده طار في الهوا ونزل تاني وانا بشوط قمت رافعه مكان ما نزل
وعينك ما تشوف الا الوجع
احنا الاتنين اتكومنا عـــ الارض
انا ماسك ركبتي لان الراجل نزل عليها
والراجل ماسك
.
.
.
ماسك باطنه ومتكوم جمبي
انا كنت مرعوب ليكون جالي صليبي فيها
لان المفروض المفصل ده بيتحرك لورا بس
هنا بقي عمل زاويه لقدام يعني رجلي طلعت صوت وانا كمان طلعت صوت
المهم
كنت قايم شويه رجلي تعباني
وفضلت شويه بره ونزلت عـــ الماتش التاني
والحمد لله كانت سليمه
بس لا انا قادر افردها ولا اتنيها
المهم كملنا اليوم وتمام ونمنا وصحينا
وعينك ما تشوف الا الورم
قايم ركبتي مش ركبتي ولا حاسس بيها ونازله تكتكه مع كل حركه
انا اقولها اعقلي احنا لسه في اول الاجازة
والمباريات ياما جايه
وانا ماسك بابور الجاز ورافعه
افرح يا ابو تريكه افرح يا ميدو افرح شوقي
ابوصلاح جاله صليبي

بس الحمد لله دخلت الامتحان بالاصابه
وطلعت لاقيت كله تمام
بس في تكه بسيطه كده
الحمد لله

وبعوده يا ملاعب

هناك 8 تعليقات:

ديالا يقول...

يانهار ابيض علي الروقان رايح تلعب كوره قبل الامتحان

جايب الهدوء ده كله منين

ده انا لازم كنت اعمل معسكر في الاوضه بتاعتي قبل الامتحان باسبوع وممنوع اني اشوف حد او حد يشوفني او اعمل اي حاجه غير اني اسمع الماده الي عليا

وربنا جيل اخر زمن

علي العموم
الف حمد الله علي السلامه

وان شاء الله تشيل لقب طالب من البطاقه السنه الجايه

!! a7mad sala7 !! يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههه

!! a7mad sala7 !! يقول...

راجعلك تانى

The illusionist يقول...

يا نهار ملون يا ابو صلاح
كانت قريبه والله بس الحمد لله
الكوره مشكلتها انها ادمان
والواحد بيضحى بنفسه فى سبيل شوطه
اصنع تاريخ الشارع بتاعى يا معلم
الحمد لله جت سليمه
بس نسيت تقول
طلعت ايه بقى الاصابه؟

halaS demahoM يقول...

ديالا
\\
يانهار ابيض علي الروقان رايح تلعب كوره قبل الامتحان
جايب الهدوء ده كله منين
\\
ده عادي وخصوصاان الماده الاخيره دي مش كان ليها لازمه لانها مش بتنضاف للتقدير

تقول انت ايه بقي لما يكون في ماده بتنضاف
واقوم لاعب كل يوم قبل الامتحان
وفي يوم لعبت مرتين كمان

بالنسبه لي ده مش روقان ولا حاجه
الواحد جه عــ الاخر وزهق من نفسه
هو صحيح مش بنذاكر دح يعني
بس اهو الواحد اسمه مزنوق فـــ الامتحانات
عشان كده جيت عــ الاخر ومليش نفس اعمل اي حاجه
وانا الكورة بتخليني اطلع من اي مود مش كويس
فبالتالي لازم العب عشان افك شويه
والحمد لله الحمد يعني
في مادتين كده
كنت بذاكرهم لاول مرة والله
يوم الامتحان الصبح بين قوسين 8 ص


\\
وربنا جيل اخر زمن
\\
امال بقي لما تشوفي الجيل بعد الاخير هتعملي ايه
احنا كويسين شويه علي فكره


\\
الف حمد الله علي السلامه
\\
تسلمي

وشكرا ع المرور

halaS demahoM يقول...

احمد بيك صلاح
بتضحك وراجع لي تاني
بترد من اللي عليك يعني
طه يا اخويا مستنيك

halaS demahoM يقول...

THE illusionist
\\
يا نهار ملون يا ابو صلاح
كانت قريبه والله بس الحمد لله
\\
اه والله بس الحمد الله الواحد كان مرعوب
انا مكنتش هلعب تاني بعدها
واحنا داخلين علي اجازة

\\
الكوره مشكلتها انها ادمان
والواحد بيضحى بنفسه فى سبيل شوطه
\\
الا صحيح ليه كده؟؟؟
هي ادمان فعلا
والواحد مبيكونش حاسس باي حاجه غير انه عاوز ينفذ اللي في دماغه دون النظر بقي ايه اللي هيحصل

\\
بس نسيت تقول
طلعت ايه بقى الاصابه؟
\\
عادي يعني
انا قلت ان مفصل الركبه عمل زاويه لقدام
والمفروض انه مستقيم
بس مال لقدام بقي

فاكيد لما المفصل بيعمل حركه غير بتاعته بيوجع شويه وبعدين يعود تاني

يلا س ل ا م ي ا ن ج م
وشكرا ع المرور

morgana يقول...

الف سلامه يا محمد

الماتش الجاي تغلب ان شاء الله
بتحصل في احسن المنتخبات والله
:D

مبروك الاجازه